sábado, 2 de noviembre de 2013

Llei nazi a Alemanya 2013

Brighton ABC.-

En 1933 els nazis alemanys van crear una nova llei , anomenada "detenció preventiva" ( PD ) , que permet a l'Estat mantenir la gent dins de la presó després d'haver acabat la seva condemna . Els tribunals d'Alemanya de l'Est van prohibir aquesta llei , perquè era una "llei feixista", i els tribunals de la capitalista Alemanya Occidental no van tenir aquest tipus de problemes amb els nazis lleis nazis, pel que fins avui encara tenim PD a Alemanya - des de 1993 a Alemanya Oriental i Occidental .

Jo sóc una de les víctimes d'aquesta llei nazi , perquè fa 17 anys el tribunal em va condemnar a una pena de llarg termini per skin head anarquista i per  un robatori a un banc per tal de" recaptar fons " per a  activitats legals i il·legal.
Els jutges m'afegeixen P.D.

Al 7 de juliol del 2013 vaig acabar de complir la meva condemna . Em mantenien en aïllament des del 1996 fins al 2007, i ara em tenen a la unitat especial de PD detinguts a la presó de Friburg , una ciutat a l'extrem sud - oest d'Alemanya, prop de la frontera amb França .

Som 55 interns homes aquí al P.D. de Friburg unitat ( en total a Alemanya : 500 homes i 3 dones detinguts PD ) , que són tots els interns de llarg termini . Alguns de nosaltres hem viscut darrera les reixes fins i tot 40 anys . L'única raó per la qual l'Estat ens manté en les seves presons és que els experts forenses creuen que som una amenaça per a la seguretat pública .

El 2011 , el Tribunal Constitucional Federal alemany va declarar que les condicions de vida de la PD unitat viola la Constitució i van donar al govern un termini fins el 31 de maig 2013 per a canviar les condicions .

He passat més de dos mesos en aquest PD unitat , i puc dir que s'assembla a una presó , em sent com si estigués a la presó. Segueix sent una presó . No hi ha cap diferència substancial a les presons comunes .

Hem pagat pel que hem fet , i hem pagat un preu molt alt - però per a una estada a la presó , sabent que la sentència ha acabat , que causa problemes psicològics . Els empleats de la presó el possible per intimidar els presos tots els dies . Alguns de nosaltres hem estat vivint en P.D. unitats durant 5 anys , 10 anys , 15 anys i més , sense cap possibilitat real de ser alliberat aviat.

En el meu propi cas , l'expert forense va dir a la cort que tenia un "trastorn de personalitat narcisista " , que m'he negat a fer qualsevol treball forçós i això té un efecte negatiu en el ' pronòstic ', com el fet que jo no coopero ni amb la presó, ni amb l'expert forens. Ignora totes les relacions socials que tinc i va dir: que estes relacions no són importants, ja que he estat a la presó.


En primer lloc, segons ells,  hauria de fer a llarg termini " teràpia " , hauria de reduir els contactes amb companys anarquistes , i cooperar amb l'administració . Per a mi això és inacceptable - 100% inacceptable . Sí que és important per a alliberar-se, però crec que és important com aconsegeixo la llibertat . El no estar fora , al costat dels companys que lluiten tots els dies , això és dur per a mi . Però estic segur que seria un mal senyal si començava a llepar el culs als membres de l'administració . Això no té res a veure amb ser un màrtir , i si té a veure amb la dignitat humana i la fe en els ideals polítics .

Jo a la unitat PD unitat d'aquí, la dic " La Casa de la Mort" , perquè la majoria dels detinguts són homes vells i malalts , no hi ha esperança , el poble està cansat i es senten com a ostatges d'una antiga llei nazi del 1933 . Aquesta és la realitat de la " moderna" Alemanya el 2013 , la República de la senyora Merkel ( la cancellera alemanya ) , més coneguda com el nou dictador d'Europa , com la gent a Grècia creu.

Thomas Meyer - Falk
c / o JVA ( SV - Abt )
Hermann- Herder - Str.8
D - 79104 Freiburg
Alemanya